Monday, 10 March 2014

Penghujung Cerita Aku & Dia...

Assalammualaikum... Penghjug crita aku dan dia.. pasti smua thu kn.. siapa "dia" tu kn??... yup... AIZAD IZWAN MOHD FAUZI... mna silap dan slah? byk slap dan slahnya... bukan smua ak nk tndig jri aku pde die... ade jgak slap ak yg amt ak akui.. ye aku EGO.. smua org ckp mcm tu.. ak EGO brsbb.. ak brkras ade sbbnya... ak nk dia brubah... n ak pun prlu brubah.. msig2 perlu masa msig2.. ak prgi sbb nk jge prsaan n hti ak jgk... slain tu ak xnk jgk dia ade dgn ak tpi trma lynan bruk dri ak.. sme jer.. msig2 tsksa kn??

Sbnrny... byk sgt pluag ak da bg pde die untuk die brubah... tpi die xgnakn pluag tu untuk brubah.. so ak pun prgi untuk dia pkirkn smua bnde ni.. msig2 da bsar.. andai ade jdoh ak dgn die.. ade la.. tpi lau xde.. mgkin bkn dia yg t'tlis dlm luth mhfuz ak.. stiap yg jdi ALLAH da ssun jlnnya dgn indh skali cme krelaan hti kita je nk trima smua ni mcm mne kn...

Jujur.. bkn smudh yg dkatakan untuk ak lpekn... stiap sdut IPOH ni.. ade kngan ak dgn die... mcm mne ak nk lpekn die... khdupan shrian ak slma 3thun ak dkt sni mmg da sbati dgn die.. ape2 die.. mmg kekok ak nk bgrak skrg ni.. skrg hdup ak totally brubahh 360 drjah.. giler kntag trase weyh... ak ni kaki bjln.. buat kje pun xde nk duk umah... skrg.. rumah la syurga aku.. huhuhu.. laptop la tmpat ak mngadap.. sbb tu la ak biakn jer blog ak mcm tu je.. skrg la ak ade mse.. byk lak tu.. huhuhu..


ak prnah mnulis kata2 mcm ni dlm buku ak psal dia.. bukn sbjik.. tpi mkne yg sme... maaf aku xdpt jdi yg smprna... ak pnya hti, prsaan untuk ak jga jgak... ade thap untuk ksbran aku... ak bkn mlaikat untuk sntiasa memaafkn sgla kslapan kau.. smpi mse nnti kau akn mngerti... maaf..

wktu ak hdpi smua ni la... bdk2 ni leyh lak bgthu yg die da ade awek... tnjuk lgi pde ak.. pergh.. skit jgk la.. sbb ssh kot ak nk lpekn die... yes mmg ak akui.. mse ni.. someone da ad dlm hdup ak.. ak bg pluag.. untuk ak lpekn die.. tpi ak xmmpu... ak skit.. bile kate2 die yg knonnya die nk tggu ak smua stia smua tu tipu... bkn btol... jdi ak bg pluag pde org yg brusha tnjuk die mmg stia n xde prmpuan lain yg die lyn sme cm die lyn aku.. ni... mudhnya kau kta syg, mdhnya kau kte rndu pde die saat ak msh xdpt lpekn kau...

kau nmpak pde zhirnya.. batinnya ak msh tsiksa,,, msh rndu, msh tcri2.. bkn mdah ak nk lpekn insn yg gpai tgn ak saat ak jtuh, lap airmta ak yg mgalir di pipi aku.. bkn mdah.. sbgaimna skarny ak lpekn cinta pertama aku... skar lgi ak nk lpekn kau... tapi smua ni ak kne redha sbb kita da buat kptsan ni..

barang2 yg dia bg pde ak smua ak da plagkn... ak skit aty, cmbru.. ak block die FB,TWITTER,WECHAT pdm nombor dia.. tpi xmdh ak pdam dri igtan ak... maaf..  brg tu kau bg la pde insn yg kau rndu n kau tggu tu.. ak doakn kau bhgie AIZAD IZWAN MOHD FAUZI... post2 ak yg dlu ak xkn pdm.. biala jdi kngan... bila stu hri nnti... ak thu kau prnah hdir mmbhgiakn ak stu mse dlu... terima ksih sayang... sayang yg terakhir dri aku..

No comments: