Friday, 7 March 2014

Banyak Mulut vs Bontot Ayam ??

Assalammualaikum... topic tok hri ni.. banyak mulut?? haha.... aku bnyak mlut?? smua orang ckap ak mcm tu sbb gara2 aku ske mkn ini benda... jeng,jeng,jeng... huhu..


ha.. thu x bnde ni ape? ni la bontot ayam.. smua org ckp ak byk mlut sbb mkn bnd ni... slah bnde ni ke slah mlut aku? huhuhu... plik2 jep bdak ni kn... sbb bnd ni la ak cri kat psar mlm tdi... huhu... ni mmg fvorite aku sgt3.. nk buat mcm mne kn... huhu.. ak akn byk mlut dgn org yg btol2 ak rpat n slesa jer... klau ak bru knal mmg ak ni pmalu skit... huhuhu.. sbb tu bila aku ade mslah org smua akn thu sbb aku tak byk ckp.. huhuhu.. tu la diri aku... then hri ni jgak aku jmpe my exRoomate n Housemate...


byk gosip2 ak dgn die... die pun mkin bhgie n sme jgk la ak kn... huhuhu... byk yg rasa yang kiteorg kongsi bersama.. huhuhu... hrap prshbtan ini kkal smpi bile2 amin... ak sntiase doakn ko kwn... hrap ko xlpe la ak la ae... mcm2 kita da hdapi.. smua kngan akn jdi kngan trindah dlm hdup kita...


No comments: