Thursday, 6 March 2014

#1-ThrowBack / CampakBalik...

Assalammualaikum... throwback? campakbalik? tu la kan ape yg org nk ckp bile nk kenag balik ape jep yang da jdi knonny... haha... so aku pun nk cmpak blik jugak la... ceh... hahahaha... spnjg ktiadaan pekhabaran aku dkat blog ni... ape jer aku buat?? haha... mcm2...

Firstly, lpas hbis sem5... aku terus ikut kursus INFOSYS... sjil pertauliahan untuk student IT la... 3 minggu jugak la aku dduk kat IPOH ni xblik kampung pun... huhu.. smbil tu ak kje jugak la... parttime kat IPOH PARADE... jdi promoter katenyer.. huhuhu...


pic yang ade... byk ag pic.. tpi xsmpat lak nk amek... hehe... then ape lgi ek... pic wktu INFOSYS xde lak.. xsmpt nk bgmbar pun... haha... ape lgi ek... ha... aku pun da amek sjil kurus kahwin.. ceh xsbr la tu... persiapan untuk mse dpn smntara tgh murah... hahaha....


kan... tu la sjil kursus kahwin aku.. so kire spe2 nk msuk mnag leyh da kahwin ni... hahaha.. tak mau3... lambat lgi... huhuhu... ape lagi ek... haha... aku pun da pkai fon lain jgak skrg... buat2 merasa pkai fon ade android kateny... haha... handfon murah jer.. XPERIA E.. huhu.. search la kat internet... cmne rupanya... mst smua thu kan.. huhu... so aku pun dah mula la ade wechat, instagram, whtsapp,,, mngila la aku skrg snap pic... huhuhu... knon model... ini semua poyo jer la... huhuhu..

ini jer la yang aku share skrg... huhuhu... nnti ade #2-ThrowBack / CampakBalik lak aku smbug ag... byk kish yang tjadi ak nk shared.. so start ari ni.. ak akn sntse update aku pnye blog la... huhuhu... ak akn jdi blogger yang aktif lak... huhuhu...

No comments: