Monday, 25 February 2013

Melaka : Anniversary + Birthday :)



Assalammualaikum pembuka bicara... :) cerita da lapuk tapi bru nak update sekrang.. ape pun xboleh la kan... :)...
0ke... 9 february yang lepas.... genap la usia ak 20 thun... HAPPY BIRTHDAY to me...
bukan itu sahaja.... 9 february jugak merupakan...


genap la setahun hubungan ak dengan bintang hati aku tu... ALHAMDULILLAH... :) for sure aku sngat gembira... inilah hubungan lama yg pnah ak rase.... :)
dia dtag ke rumah ak untuk smbut hri pntig kteorg ini... :) 4 hari 3 mlam dia stay kat johor..
sgat ske kan bnde tu..
tapi dia tido rumh spupu ak la kan... xkan la nk tido rumah ak... xmnis la kan.... :)
9 feb fmily ak buat mkan2 utk smbut bufday ak.. :)
bsoknyer pulak... :)





aku dgn dea... smbut anniversary ak b'dua di melaka... korg tgok pic pun korg thu kan... :)
gembira sngat2... penantian berakhir jugak kan?? :)

ni adlah hdiah yang ak bagi pade dia... :)

ni pulak hdiah dia buat dri aku... trima ksih cnta.. :)

smoga iktan ini kkal hgga akhir hyat... moga hanya dia lah yang menjadi imam kepada diriku dan ayah kepada anak2 ku nanti..
insyaALLAH..

:)


No comments: