Saturday, 8 December 2012

AKU TAK ADE MASALAH DGN KAU LA KAWAN,,,

Ni cter yg ak dgr dri cnta aty ak ni... cter ni psal ade sorg ni tbe2 follow cnta aty ak at twtter dea.. ak un xthu la kan... cnta aty ak un xprasaan slme ni org tu follow dea... ak xthu la pe mslh dak ue kan... dka ue still ag amek thu sal ak... aiyoyo kwan... ak da xamek thu psal ko kan??  ak xde mslh dgn kau la kwn... da xnk thu lgsug pe yg ko buat la... p ko xhbis2 la... trime ksih la doakn kmi AKJ ... insyaALLAH... ak thu ak xsehebat kau... spndai kau... sntiase dpat mrkah tggi2 and bg jwpan yg gmpak2 kan?? sbb tu la kan ak blaja       balilk lmbat... yela... xspndai kau kan... klau ak pndai... ak xblaja sgt un... rleks jep cm ko kn... lpak2 usha dak laki... :) ... wlaupn byk bnde kau buat ak kt blakag ak... ak hlalkn da smua t kwan... :) dndam?? ak da mls la... sbb lpas ni ak da xkan jmpe and ngdap kau lgi da kan... kau un xde la skit aty kan nk tgok mke ak ni kan?? msig2 ade khdupan msig2.. so ko xpyh amek thu... ak nk buat ape un... mak ayah ak thu... kau sape whai bidadari syurga yg knonnyer smpurna sgt kan?? xde wat slah?? xpnh wat dose?? mgkin sbb kau rse kau lbih baik dri ak tu yg kau wt ak cm ni kan kwan?? utug la kau ckup2 smpurna kwn... sgala2ny kau ckup.. jjur ak xnafikan... tp knp la kau msh nk wat ak cm ni?? ak xde un kcow ko lgi da.. sgalany ak da lgsaikn... ak pnah wat bfday kwn lain... ak wt bnd yg sme utk kau sbb bnde yg dlu ue ak rncg dgn kau... ikhls.. ak mnta maaf dgn kau... ak mmg da xde pape... tpi.. kau yg tkot... xde nk ckap pape dgn ak... nk ape2 kau pkai org tgh... knp?? asl?? ak ade wt pe kat kau yg kau nk buat cm ak ni wt slah bsar dgn kau?? kau yg jdi pnce dlu knp p'gduhan ni jdi kn?? jgn slhkan ak... ethla.... ak hrp la... mcm mne skitnyer kau pnah buat org... kau akn rse bnde yg sme jgak... dlm hdis un ade nyatakan yg s'sorg ue xkan t'lpas mlakukan dosa org yg d'pekatakan slm org ue msih hdup... ALLAH MAHA ADIL kn?? bia la... ak redha... ak srah pdenNYA.....

# MORAL : PANDAI2 LA DALAM M'MILIH KWAN TUH... TAK SMESTINYER YG KITE AGGAP BAIK UE AKAN KKAL BAIK DGN KTE KDG2 ORG YG KITE BNCI UE YG AKAN TLOG KITE...

No comments: