Thursday, 2 August 2012

Sedekah Lebih Baik kan??




Assalammualaikum pembuka bicara... lama kan aku tak jengah kat blog ni... maklum la aku semakin bz skrag dgn klas2 yg ptot aku pergi kan... :) ... semalam... hari yang paling gembira bila aku mmpu buat org lain bahagia... :) ... sempena rmdhan ni.. aku nk b'sdekah... semlam... ak msak juadah buka puasa.... ak buat nasi carrot, ayam msak merah, syur cmpur.. aku bli smua brag and aku msak dgn pnuh k'ikhlasan... aku jmput kawan2 baik aku b'buka kat rumah sewa aku... gmbran kat ats tu bukan la gmbran sbnar... xsmpat un nak tgkap pic smalam... :)...  berkat resepi and blaja msak dgn mama... smua yg ak msak alhmdulillah jadi... :) ... aku dgn kwan2 ak smbhyg jmaah sama2 and baca yasin sama2... sronok sgt3... mkasih kwan2 aku sbb sudi dtag rumah aku and sudi mkan ape yg aku da msak kan... :) ... (diaorg ckap sdap... :) sronok sgt3... :) ) ... ak buat kan air cocktail jugak... :)... bintag aty pun da mkan msakan aku... :) ...  aku egtkan bkan skrag masenyer dia nak mkan msakn aku... tpi.. ak rumah dah bbel mrah sruh bgi jugak rase.... cinta.... sori klau xsdap.. hehehe... tpi... dia ckap sdap... oke la tu kan.... t bnyak lagi bnde sye leyh mskkan untuk awk oke... insyaALLAH....

terima kasih ALLAH sbb kurniakan aku shbat2 yg sbaik ini... kau redhai la pershbatan kami ini agar jauh dri sengketa dan hsad dengki.... amin... :)

* kalau la kwan baik aku.... farah and fatin ade kan lagi best.... :) *
korg leyh klik at name dyorg and tgok blog dyorg... :)

Created By:
Arz_Weird

No comments: