Thursday, 2 August 2012

Hari Ku Penuh Duka....


hari2 ku kini pnuh dgn kdukaan... aku sndri pun tak thu knapa rasa kecewa yg mnguasai aku saat ni.... dia.... aku slalu rndukan dia.. tpi... k'adaan da lain skrag... knp ye skrag... dia mkin ssh nk fham aku?? aku yg slah ke?? bila aku tak mmpu tnaikan ape yg aku jnji dgn dia... sdgkan dia ade kt ssi ak saat tu and thu yg aku sbuk and pnat... knp dia xcuba fham?? knp dia snag nak naik angin dgn ak skrag ek?? aku xske laki yg nak baran dkat aku sbb bnde2 yg remeh.... aku ade dpan mate dia... aku tak akan lari mana... wlau hri ni aku xdpat lpak dgn dia... hari2 yg lain kan ade?? knp ssh sgt dia nk pkir smua tuh?? stiap mase skrag kiteorg akan b'gaduh... aku pun xthu la knp jdi mcm ni.... aku syg dia.... tpi... dia leyh plak ckp aku xtnjuk smua bnde tuh.... kena ker aku tnjuk smua bnde tu?? dia xdpt rase ker???? klau dia xdpat rase.... knapa msih aku perlu ade kat ssi dia.. bia kan la ak mlgkah pergi dri hdup dia.... dai boleh dpat yg t'baik kn?? yg mmpu tnjukkan rse syg and cinta pada diri dia.... ak xthu la nak buat ape skrag ni..... aku hrap ade la ptnjuk untuk smua ni.... :'(

Created By:
Arz_Weird

No comments: