Thursday, 10 May 2012

Sem Break.. :)




whoa... da cti sem da... 04.05.2012.. cti sem b'mula... huhuhu.... ak skrag kat umah la.. menghbiskan cuti ak slame sbulan stengah ni.. huhu... t'pakse b'jauhan dgn si dia yang jauh di negeri sembilan sana.. t'paksa la menahan rindu yang lama... huhuhu... apa boleh buat... :) ... kne la sibuk kan diri bia tak ada la ak rndu sgt3 kat dia kan... huhuhu... cuti ni ak nk rlease kan tension yg slame ni jdi beban pade pale otak ak ni ha.. cuci balik benda2 yang bnyak ak pkirkan slame ni... huhuhu... ak pkir ak nk cri keje la cti ni.. dpat la kmpul duit skit kan... huhuhu... ak ary tue dgn cre tak sengaja wktu ak pegi amek lappy ak yg t'pkse d'hntr ke ospital.. bese la... da lame sgt kat ipoh.. rndu lak kat jhor tu yg xshat sgt tu.. huhuhu... smbug blik crter ak.. huhu... ak un jlan la... skali tgok kat stu kdai tdug tu ade jwtan ksog.. ak pun ape lagi sje jep tye... bos dia amek num tepon ak lpas tu... blik ak tgok da ade mcg da... ak msuk keje isnin ni... huhu... nerves lak.. ye la... da lame x keje... huhu... nanti bermula la kisah ak sbgai gadis penjual tudung... hahahaa...




and ak dgn dia pun mula la hidup baru... dia pun keje jugak... keje sbgai pump boy... huhuhu.. kat ptronas... mkin htam la gmok sye tu nnti... huhuhu...




gmok jgn nkal2 yep... jgn cuci mate lak tgok pmpuan cntik.. gmok bany buat... mmg xde la nk jmpe lagi org.. :) .. org ykin kat dia oke... :) ...

mcm2 lak prasaan ak bile nk keje ni... ada ke mase dia utuk ak n mase ak utuk dia??  tkut bile keje msig2 bz and pnat... pape un ak hrap ak dgn dia xjauh la.. :) .. mama dgn ayh pun da thu sgt da kisah ak dgn dia... haha... dia la yg glabah bile mama dgn ayah thu... apa la... rleks jep la.. mama dgn ayh sportig la.. :) hahaha... pape pun ak mmg rindu stgah mti dgn dia... :).. aizad izwan muhd fauzi... awk buat sye jtuh cinta kli kedua la... hahaha.. haish... :)

hope hbugan ni kkal higga akhir hyat... byak yg ak dgn dia rncag... insyaALLAH... klau ak dgn dia ada jdoh... mmg dia da rncag nk jdikan ak suri hdup dia.. tpi... dia kne tggu ak cpai smua apa yg ak nk dlu la... sbr yep syg.. hahaha...

da lri tjuk da ni... hahaha... tu jep tok ary ni... :)

Created By:
Arz_Weird

No comments: