Thursday, 2 February 2012

Semuanye Tentang Dhia... :)

:)
gara-gara drama TENTANG DHIA...
dia yang ajar aku tgok criter tu..
sbbkn dea ske sgt nk jdi zkir and aggp aku ni dhia...
hahaha...
ak tmpah bju yang page TENTANG DHIA...
buat at FB...
nk tgok x bju yang ak tmpah tu..
:)



comel x?
hahaha...
Semuanyer gara-gara TENTANG DHIA..
atok...
knape la ak leyh syg ko kn?
haish..
tpikn...
saiz bju untuk atok tu bsar lak...
aku sruh dea sndri kcikkn..
huhuhu...
ak hrap atok ske la...
tpikan...
wktu ak bg dea smlam...
ak gdow dgn dea...
ak xthu la...
ak tkot sgt...
pnat la nk ase skit ag..
:'(
ak dgn dea...
slalu pkir yang bkn2 psal dri msig2...
smuanyer gara-gara msig2 tkot dgn prasaan msig2..
kteorg hnya kwan...
tpi...
enthla...
kwan yg sgt rpat...
hahaha...
tpi part pling klakar bile kat klas...
kiteorg tak pernah lpak sme3...
kat kelas kiteorang buat tak kenal..
:)
hahaha..
sbb3...
ak xnk la bnde sme jdi lgi mcm dlu...
s'suatu yg bru tu lbih baik kn?
lgi pun jauh tu kdg2 ade baiknyer...
lbih jauh dri fitnah kn?
:)
bia la dia tak jemu jmpa ak...
:)
wlaupun dia kte dea xpnah jemu dgn ak..
mnusia snag brubah kn?
:)
pape un...
ak akn cbe b'usha...
tpi andainyer stu hri tmui jln bntu...
ak srhkn pde DIA yang lebih thu sgalanyer...
:)

Created By:
Arz_Weird

No comments: