Friday, 27 January 2012

Tu ke Yang Kau Rase Selama Ni?

tu ke yang kau rase bile dengan aku? ko rase ko jep yang terhegeh-hegeh dekat aku? selama ni ak xpnah hrgai ko ea? aku minta maaf sgat2.. aku tak tahu lak yang dengan perangai aku ni buat kau rase macam tu... ko boleh dapat yang terbaik dari aku kot.. :) .. tak ape... aku tak kisah kebahagian kau lagi penting lorh... aku? wlaupun aku cakap aku syag kau.. tapi.. aku susah nak tunjuk kn? sbb aku still takut dgan kisah lame aku.. syg sgt5.. tapi.. akhirnyer aku yang kena tinggal pulak.... tapi.. lpas kate-kate ko smalam... aku baru sedar yang mungkin sbb prgai aku tu la kot aku kne tggal dulu? hahaha... thanks sedarkan aku...


pnat kan nk pkir semua benda ni... kau ckap aku pkir bukan-bukan... tapi.. sebenarnyer kau yang da jauh pikir bukan-bukan... kau minta aku jangan takut... sruh aku berhati-hati... tapi... hkikat sbenarnyer aku mmg takut... takut aku sakit lagi mcam dulu... ingat senag aku nk lupakan seseorag tu ke bile aku dah syag? skrag mcam ni pulak... weyh... aku minta maaf sgt3.. aku da bg ko plihan nk ttap at ssi aku sbgai shbt istmewa dlm hati aku or cri yang terbaik dalam hidup kau.. tu semua pilihan kau.. lagi pun kita bukan ada ikatan ape-ape ikatan.. kite hanya kawan... so... aku terima.. redha atau pasrah bialah hanya hati aku jep yang tahu.. :) .. aku akan lebih fokus dalam study aku... pasal kite.. bialah hanya DIA yang tentukan kat ats sane... kita hanya mampu berdoa... :)

Created By:
Arz_Weird

No comments: